ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ (FAQ)

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ (FAQ)

Σε αυτή την ενότητα θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μερικές συμβουλές που θα συμβάλουν στο να εξοικειωθείτε με την συσκευή σας, αλλά και θα σας βοηθήσουν σε μερικά μικροπροβλήματα.

Συνήθως αναγράφεται στο πίσω μέρος της συσκευής, στο ταμπελάκι που εμφανίζεται όταν βγάζουμε την μπαταρία. Αν η μπαταρία είναι ενσωματωμένη, το ΙΜΕΙ αναγράφεται στην πλάτη του κινητού ή στο sim tray. Επίσης εμφανίζεται στις πληροφορίες μέσα στο μενού ή πληκτρολογώντας: *#06#
Αν πρόκειται για κινητό τότε βάζετε το ΙΜΕΙ σε αυτό το site: www.imei.info (το συγκεκριμένο site έχει 98% επιτυχία)
Αν πρόκειται για συσκευή Apple (iPhone/iPod/iPad/MacBook κλπ ) βάζετε το serial number : http://support.apple.com/specs/ (Να προσέξετε να βάλετε το serial number και όχι το ΙΜΕΙ)
Η απάντηση είναι απλή και απόλυτη: Μέχρι να διακόψει την φόρτιση η συσκευή (πλήρη φόρτιση). Η νοοτροπία του "άστο 14 ώρες στην πρίζα" έχει –λανθασμένα- παραμείνει από τα ασύρματα τηλέφωνα της δεκαετίας του 90 και πριν , όπου η φόρτιση ήταν πολύ αργή και οι μπαταρίες ήταν άλλης τεχνολογίας. Επίσης με τις μπαταρίες που έχουν οι περισσότερες συσκευές στις μέρες μας, δεν καθιστούν την πρώτη φόρτιση σημαντική όπως γινόταν πριν χρόνια.
Πλέον οι μπαταρίες νέας τεχνολογίας έχουν περιορίσει το πρόβλημα "φαινομένου μνήμης" στο 5%-10% , έτσι δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα και μακροπρόθεσμα η ζωή της μπαταρίας. Μην το παρακάνετε όμως γιατί το "φαινόμενο μνήμης" έχει περιοριστεί, όχι εξαλειφθεί.....
Ναι μεν αλλά...... Σημασία έχει να μην είναι άλλης κατηγορίας συσκευή, για παράδειγμα θα έχετε παρατηρήσει ότι το iPhone φορτίζει πιο γρήγορα με τον φορτιστή του iPad ή τα Galaxy κινητά φορτίζουν πολύ πιο γρήγορα με τον φορτιστή του Note phablet. Ενώ στην θεωρία αυτό επιτρέπεται (η τάση είναι η ίδια) στην πράξη διοχετεύεται περισσότερο ρεύμα (ένταση) και αυτό γιατί αυτοί οι φορτιστές έχουν αυτή την δυνατότητα (σχεδόν διπλάσια ισχύς) με αποτέλεσμα να έχουν παρατηρηθεί βλάβες εξαιτίας της συγκεκριμένης χρήσης.
Ξεμάτιασμα........... και αφού καταλάβατε ότι χρειάζεται humor και ψυχραιμία για να αντιμετωπίσετε την κατάσταση, κάντε τις παρακάτω ενέργειες:
1. Απενεργοποιήστε αμέσως την συσκευή και αφαιρέστε αμέσως την μπαταρία (αν δεν είναι ενσωματωμένη).
2. Αφαιρέστε ότι είναι δυνατόν (καπάκια, καλύμματα, κάρτα sim κλπ) και σκουπίστε με απορροφητικό χαρτί τα υγρά.
3. Θα σας λέγαμε να ζεστάνετε την συσκευή με κάποια εστία θέρμανσης (πχ πιστολάκι) αλλά λόγω της έλλειψης εμπειρίας είναι πολύ πιθανό (οι περισσότεροι το παθαίνουν) να προκαλέσετε καταστροφή κυρίως των πλαστικών αλλά και της μπαταρίας σε περίπτωση που είναι ενσωματωμένη. Σε περίπτωση δε της υπερθέρμανσης της μπαταρίας υπάρχει κίνδυνος υπερδιόγκωσης ίσως και έκρηξης.
4. Είναι μύθος ότι το ρύζι ή άλλα απορροφητικά υγρασίας θα τραβήξουν τα υγρά. Είναι μεν απορροφητικά αλλά μόνο στην ατμοσφαιρική υγρασία και στα υγρά που έρχονται σε επαφή και όχι για τα υγρά που είναι εγκλωβισμένα εσωτερικά της συσκευής.
5. Μετά από αυτή την διαδικασία μην επιχειρήσετε να ξαναβάλετε την συσκευή σε λειτουργία και μην σας ξεγελά το γεγονός ότι η συσκευή δουλεύει, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι εντελώς προσωρινό, αφού η ηλεκτρόλυση συνεχίζεται, και μειώνει το ποσοστό επιτυχίας της επισκευής. Μην χάνετε χρόνο και στείλτε μας την συσκευή για έλεγχο, εργαστηριακό καθαρισμό και απολύμανση. Υπάρχει μία φήμη ότι οι επισκευές των «βρεγμένων» συσκευών, έχουν μικρή διάρκεια και άμεσα θα υπάρξουν και άλλου είδους προβλήματα. Αυτό είναι άλλος ένας μύθος που τον τροφοδοτούν τα επίσημα service για ευνόητους λόγους, αλλά και "κέντρα επισκευών" χωρίς άρτια τεχνική κατάρτιση. Βεβαίως υπάρχουν περιπτώσεις όπου η προχωρημένη διάβρωση κάνει την επισκευή του κινητού σας αδύνατη, αλλά ας μην μιλάμε για την χειρότερη εκδοχή......
Μην αφήνετε την συσκευή κοντά σε εστίες θέρμανσης, όπως τα σώματα καλοριφέρ, και μην την αφήνετε πολύ ώρα στον ήλιο.
Προστατέψτε την από πεσίματα και γρατσουνιές χρησιμοποιώντας θήκη και μεμβράνη οθόνης.
Μπορείτε να την καθαρίσετε με μαλακά μαντηλάκια ελαφρώς βρεγμένα και πολύ καλά στυμμένα. –Προσοχή!!! Μην χρησιμοποιείτε οινόπνευμα ή άλλα υγρά με βάση το αλκοόλ γιατί οι γυάλινες και πλαστικές επιφάνειες θα γίνουν θαμπές.
Μην το αφήνετε κοντά σε εστίες θέρμανσης, όπως τα σώματα καλοριφέρ, και μην το αφήνετε πολύ ώρα στον ήλιο.
Χρησιμοποιήστε πάντα την ειδική –για κάθε μοντέλο- θήκη στις μετακινήσεις.
Μην το μετακινείτε όταν είναι συνδεδεμένο με τον φορτιστή, γιατί μακροπρόθεσμα μπορεί να χαλάσει η υποδοχή φόρτισης (DC jack).
Μην το χρησιμοποιείτε στο κρεβάτι ή άλλες υφασμάτινες επιφάνειες γιατί φράζουν οι αεραγωγοί ψύξης. Υπάρχουν ειδικές βάσεις για αυτές τις περιπτώσεις.
Μην ανοιγοκλείνετε-αναδιπλώνετε την οθόνη άσκοπα. Τα σημεία επαφής του κάτω με το πάνω μέρος (hinges, flex cables) είναι ευαίσθητα.
Μην "κατεβάζετε" αρχεία από sites που δεν είστε σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Φροντίστε να έχετε antivirus καλής ποιότητας.
Μπορείτε να το καθαρίσετε με μαλακά μαντηλάκια ελαφρώς βρεγμένα και πολύ καλά στυμμένα. –Προσοχή!!! Μην χρησιμοποιείτε οινόπνευμα ή άλλα υγρά με βάση το αλκοόλ γιατί οι γυάλινες και πλαστικές επιφάνειες θα γίνουν θαμπές.

MAKE it WORK

Διεύθυνση: Καποδιστρίου 5 Αιγάλεω, 1ος Όροφος - Τ.Κ. 12241 (Πλησίον Μετρό Αιγάλεω) - Τηλέφωνο: 2105313275 - Email: info@makeitwork.gr 
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 π.μ.- 18:00 μ.μ.